Pages

Subscribe:

Monday, January 26, 2009

ليس لادم فروع اخري


يعلن ادم المصري
انه
صاحب مدونة
فــــــــي عـــمــــق الـحـيــــــــــــاة
وليس له اي فروع اخري
.
وانه غير مسئول عن اي تعليق
يدرج تحت اسمه
غير مصاحب لصورة الارنب
باج باني
ومرفق معه لينك مباشر للبروفايل بتاعي
.
.
وياريت ماحدش يجيب سيرة لاي ادم مصري اخر
لان المشرحة مش ناقصة قتله
والعشة مش محتاجة فراخ
والفيل ف المنديل بقي
والفلة ف المنفلة
والمورتة ف قعر الحلة

6 comments:

انا حره said...

علم وينفذ يافندم

والتيتا فالنانا ههههههههه

gana magde said...

المشرحة مش ناقصه قتله

انت كنت فى فلسطين ولا ايه

عموما جارى التنفيذ

عاشقه الرومانسيه said...

افهم من كده ان كلامك انا اللى مقصوده بيه؟
لانى انا اللى حصل معايا الموقف ده
حضرتك علقت عندى وبعدين لقيت تعليق تانى من ادم مصرى تانى بس هو اسم مدونته عوده مملكه الزمن الجميل
وعلى كل حال الموضوع مش اكتر من صدفه

تحياتى

ادم المصري said...

هي حرة
ــــــــــ
والنانا ف التيته
وبابا اوقه اه بابا اوقه





جانا مجدي
ــــــــــ
لا يا فندم فلسطين هي اللي كانت عندي



عاشقة الرومانسية
ــــــــــــــــ
انت زعلتي ولا ايه ؟؟؟
الكلام ما يزعلشي يا فندن ويابخت من قدر وقال الحمدلله
علي راي المثل
اجري يابن ادم جري الوحوش وادي دقني لو وصلت

k H o L i O said...

صاحبى انت ناسى ان الملية فـ النملية والإزازة فـ البزازة.. مش ممكن تكون فاتتك دى :)

ادم المصري said...

معلشي يا صاحبي بقي
انا اسف
جل من لا يسهو
((: